dunhill_early_morning_pipe_50g_1
معرفی و بررسی توتون پیپ Dunhill Early Morning
۱۳۹۴/۱۰/۲۱
nobody7878_93301-1127350!1
چگونه یک پیپ متناسب با نیازمان انتخاب نمائیم؟
۱۳۹۴/۱۰/۲۶

تفاوت های سیگار برگ و سیگار

سیگار برگ

تفاوت های سیگار برگ و سیگار

در این مطلب میخواهیم شما را بیشتر با سیگار برگ و سیگار آشنا کنیم.

تفاوت اول در اندازه و کاغذ بسته بندی بیرونی سیگار برگ وجود دارد.
سیگار برگ در واقع، از نوع متفاوتی از توتون ساخته می شود. سیگارهای برگ اندازه وقطرهای متفاوتی دارند ، در حالی که سیگارها دارای قطر یکسان و تغییرات جزئی هستند.

سیگار حاوی حدود ۱ گرم توتون و تنباکو است، در حالی که سیگارهای برگی وجود دارد که ۱۵-۵ گرم توتون و تنباکو دارند که نیکوتین آن معادل یک بسته سیگار معمولی است. بیشتر از یک ساعت طول می کشد تا فرد یک سیگار برگ را دود کند در حالی که بسیاری از سیگارهای معمولی  در کمتر از ۱۰ دقیقه سوزانده می شوند.

یکی دیگر از تفاوت های  بین سیگار و سیگاربرگ این است که دود سیگار برگ تحریک کننده است و مقدار زیادی از آن استنشاق نمی شود در حالی که همیشه همه افرادی که سیگار معمولی می کشند دود آن را استنشاق می کنند.

این موضوع احتمالا می تواند دلیل بروز کمتر بیماریهای ریوی و سرطان در افرادی که سیگار برگ می کشند در مقایسه با افراد سیگاری را توضیح دهد.

sigar

به طور کلی افراد سیگاری دود سیگاربرگ را در دهان خود نگه می دارند، و مواد تشکیل دهنده این دود توسط پوشش مخاطی دهان آنها جذب می شود.
در مقابل، این دود تقریبا بلافاصله توسط افراد سیگاری که سیگار معمولی می کشند استنشاق می شود.

کشیدن سیگار برگ یک ساعت طول می کشد که معادل کشیدن ۱۰ تا ۲۰ سیگار معمولی و یا یک بسته می باشد. بنابراین، فردی که در روز ۱-۲ سیگاربرگ می کشد در مقایسه با فردی که یک پاکت سیگار معمولی دود می کند بیشتر مستعد ابتلا به سرطان های مختلف است.با این حال، این تفاوت بین استنشاق ،به این معنی است که کسانی که سیگار برگ می کشند در مقایسه با سیگاری های معمولی به انواع دیگر سرطان دچار می شوند. افراد سیگاری دچار سرطان سر و گردن می شوند، در حالی که کسانی که سیگار برگ می کشند به سرطان ریه و گلو مبتلا می شوند.

تفاوت های سیگار برگ و سیگار
۵ (۱۰۰%) ۳ votes

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *