530
معرفی و بررسی توتون پیپ ساموئل Samuel Gawith Full Virginia Flake
۱۳۹۴/۱۱/۰۹
Cigar-Website-Background-
آشنایی با انواع مختلف برگ توتون
۱۳۹۴/۱۱/۱۳

کدام بسته بندی توتون پیپ بهتر است؟ قوطی یا پاکت

pb-wra

کدام بسته بندی توتون پیپ بهتر است؟ قوطی یا پاکت

سوالات بسیاری از ما پرسیده میشه که آیا فلان توتون که در بسته بندی مشابه پاکتی و قوطی ارائه میشه کدومش بهتره، یا چرا بسته بندی مشابه در قوطی گرانتر عرضه میشه… در اینجا لازم دونستیم مختصری در مورد نحوه ی تولید هر بسته بندی خدمت شما مطالبی رو عرض کنیم:

بسته بندی پاکت ( پوچ )

این بسته بندی یک کاغذ چاپ شده است که به منظور اطلاعات توتون از آن استفاده می شود و یک فول پلاستیکی روی این کاغذ است که برای خشک نشدن توتون به کار می رود.

هر کدام از مصرف کننده ها سلیقه ای متفاوت دارند یکی توتون مرطوب و یک دیگر دوست دارد توتون خشک استفاده کند به همین دلیل کمپانی مک بارن رطوبت توتون را بین ۱۲ تا ۱۴ درصد به منظور مرطوب ماندن در حد امکان گذاشته است.

از کجا بدانیم توتون بسته بندی کیسه ای مرطوب است ؟ یک راه تشخیص از روی بسته بندی است می توانید آن را در دست گرفته و به آرامی با انگشتتان آن را فشار دهید. اگر نرمی را احساس کردید و بسته به حالت اول خود بازگشت این توتون برای مصرف مناسب است و اگر احساس کردید توتون خشک و شکننده است قابل استفاده نیست. توتون های بسته بندی شده مناسب برای حمل و نقل است.

بسته بندی قوطی

در این بسته بندی توتون را وزن کرده و در داخل قوطی می گذارند، محافظ کاغذی روی آن میگذارند و دور تا دور آن یک نوار پلاستیکی کشیده می شود که به حفظ توتون بسته بندی تا مدت طولانی کمک می کند.

خلاً و وکیوم کردن قوطی : آن ها هوای داخل قوطی را تا حدود ۴۰% هوای موجود را خالی کرده که تا باز شدن مجدد قوطی توتون ها رطوبت خود را از دست نمی دهند.

از لحاظ میزان توتون بسته بندی قوطی معمولاً بیشتر از بسته بندی پاکتی است ولی برای حمل و نقل توتون پاکتی راحت تر است و ماندگاری توتون بسته بندی قوطی طولانی تر از بسته بندی پاکتی است.

توجه :

  • تا وقتی نوار پلاستیکی دور قوطی فاسد نشده است. توتون رطوبت و تازگی خود را دارد.
  • در بسته بندی قوطی های برخی مدل های توتون مثل بعضی لارسن ها و صد گرمی های پترسون، درب قوطی وکیوم نشده و نایلون داخل قوطی که  حاوی توتون است وکیوم شده است.
  • همیشه کیفیت ارائه شده توتونها در قوطی کمی بیشتر از توتون مشابه در نوع پاکتی (پوچ) می باشد.

لطفاً نظرات و تجربیات خودتون رو درباره این مطلب از طریق فرم نظرات پایین این صفحه با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

کدام بسته بندی توتون پیپ بهتر است؟ قوطی یا پاکت
۴٫۱۴ (۸۲٫۸۶%) ۷ votes

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *