اب بندی پیپ
چگونه پیپ خود را برای اولین بار آب بندی کنیم؟
۱۳۹۴/۱۰/۲۹
wo_larsen_1864_pfeifentabak_1__1
معرفی و بررسی توتون پیپ لارسن W.O. Larsen 1864 Perfect Mixture
۱۳۹۴/۱۰/۳۰

نکاتی در مورد اسموک پیپ و نحوه ی کشیدن توتونهای مختلف

نحوه کشیدن پیپ

نکاتی در مورد اسموک پیپ و نحوه ی کشیدن توتونهای مختلف

برخی از دوستان سوالاتی از ما در کانال و دیگر شبکه های اجتماعی پرسیده اند که بهترین روش کشیدن پیپ چیه؟ و برای اسموک بهتر چگونه کام بگیریم، در اینجا مطلبی کوتاه تهیه کردیم که امیدواریم مورد استفاده همراهان عزیز قرار بگیره…

معمولا توتون های شیره دار و کند سوز مثل توتون هایی که از ترکیبات ویرجینیا و رول کیک ها تشکیل شده، با پک های طولانی تر (و با فواصل طولانی تر) برای حرارت بیشتر و بهتر سوختن توتون کشیده شود.

و توتون های کم شیره تر ، خشک تر و تند سوز تر مثل توتون های انگلیش و بالکان و اورینتال را هم بهتر است با پک های کوتاه(۲ تا ۳ تایی) بکشید.

(جهت اطلاع از ترکیبات توتون خود میتوانید به صفحه مربوط به هر توتون در سایت اسموک مارکت مراجعه نموده و اطلاعات لازم را دریافت نمائید)

 

نحوه کشیدن پیپ2

وقتی پیپ می کشید سعی کنید پیپ تان زود به زود خاموش نشود، چون اگر خیلی زود خاموش شود برای روشن کردن دوباره توتون باید آتش را روی توتون نیمه سوز و خاکستر قبلی بگیرید که در این صورت طعم توتون جالب نمی شود.

یادتان نرود که وقتی پیپ میکشید دهنی استم را بین لب های خود نگذارید و باید دهنی استم بین داندان هایتان قرار بگیرد و دود پیپ را بر خلاف سیگار و قلیان(که به داخل ریه می دهید) باید در دهان بچر خانید و بیرون بدهید.

لطفاً نظرات و تجربیات خودتون رو درباره این مطلب از طریق فرم نظرات پایین این صفحه با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

نکاتی در مورد اسموک پیپ و نحوه ی کشیدن توتونهای مختلف
۴٫۶۲ (۹۲٫۳۱%) ۱۳ votes

1 دیدگاه

  1. amir hosein می‌گه:

    خیلی خوب و عالی

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *